Waarom deze bijbaan

Bij Streetwise werf je donateurs voor goede doelen, zoals Plan Nederland, Unicef en de Hartstichting. Samen met je collega’s en vrienden ga je de straat op om het verschil te maken! Elke werkdag draag je bij aan een goed doel en kan je goed verdienen. Verder staan bij Streetwise ontwikkeling en plezier op nummer 1, wat je bij ons leert neem je de rest van je leven mee.

Waarom deze bijbaan

    Streetwisers aan het woord

    Mees

    Werken bij Streetwise doe ik omdat ik er veel mee verdien, mijn sociale vaardigheden verbeter, mijn mensenkennis vergoot, de sfeer supergezellig is en ik uiteraard van een feestje houd. 

    Mees Königs, captain Streetwise Breda

    Nathan

    Plezier is een hoofdzaak in mijn studentenleven. Streetwise brengt werk en plezier samen. Naast werken met een leuk team van leeftijdsgenoten, maak je je werkdag zo leuk als je zelf wilt, door leuke gesprekken te voeren met mensen.

    Nathan Zion, werver Streetwise Rotterdam

    Genaud

    Streetwise is een goed betaald bijbaantje waar je op een leuke manier met leeftijdsgenoten een geweldige (leer)ervaring opdoet als werver én waarbij je ook nog eens met je allerbeste vrienden kunt samenwerken!

    Genaud Hermsen, werver Streetwise Maastricht

    Lotte

    Streetwise is voor mij niet alleen werk maar ook een kans om mezelf te ontwikkelen. Naast dat ik er veel leer, verdien ik er ook lekker mee en dat motiveert mij door te groeien en elke shift te knallen.

    Lotte Adan, captain Streetwise Breda

    word collega - vrouw

    Ik durf mezelf te ontwikkelen, mijn grenzen te verleggen, en mezelf te presenteren en te verkopen. Durf jij het ook?

    Word mijn collega

    Zekerheid van groei

    Goed betaald

    Flexibele werktijden

    Genieten met leeftijdsgenoten

    Veelgestelde vragen

    Bij Streetwise vinden we een goedbetaalde bijbaan belangrijk. En daarom werkt Streetwise met een vast uurloon, waarin je snel promotiestappen kan maken, en krijg je daarnaast ook nog een bonus op de prestaties die jij levert.

    Jouw toekomstige salaris

    Streetwise is open van maandag tot en met zaterdag. Daarnaast staan we in de zomer ook op festivals, ook op zondag. Elke dag vinden er werkshifts plaats tussen 16.00 uur en 21.00 uur*. Je bepaalt helemaal zelf op welke dagen en welke shifts je werkt.

    Streetwise werkt met een flexibel rooster. Dat betekent dat je minimaal 2 keer per week werkt. Één week van te voren geef jij aan welke 2 dagen dat gaan worden in de komende week. Zo kan je altijd rekening houden met school, vrienden, feestjes of andere verplichtingen.

    * Normaalgesproken zijn onze werkdagen van 16.00 uur tot 21.00 uur. Mochten de maatregelen ivm het coronavirus hierom vragen, bijvoorbeeld door een avondklok, kunnen de shifttijden vervroegd worden. Een shift duurt altijd 5 uur.

    Ben je 16 jaar of ouder, dan ben je van harte welkom voor een bijbaan bij Streetwise! Er is echter één uitzondering. Sommige teams werken voor onze opdrachtgever Nationale Postcode Loterij. Omdat je dan voor een loterij werkt moet je minimaal 18 jaar zijn. In Rotterdam en Zwolle lopen wij voor deze opdrachtgever. Ook in Enschede, maar daar hebben we meerdere teams waardoor als je jonger bent dan 16 jaar je gewoon op deze vestiging kunt werken.

    Iedereen is welkom bij Streetwise! We vinden het belangrijk dat iedereen zich welkom en thuis voelt. Je mag jezelf zijn! Toch is de bijbaan niet zomaar een bijbaan. Je bent de hele dag aan het kletsen, dus goed Nederlands spreken is wel belangrijk.

    Daarnaast moet deze bijbaan bij je persoonlijkheid passen. Je hoeft zeker geen echte ‘salestijger’ te zijn. We helpen je graag ontwikkelen. Wel moet je een flinke dosis lef hebben. Je moet niet bang zijn om uit je comfortzone te stappen, want alleen zo leer je. Je moet ook een ongekend doorzettingsvermogen hebben. Jij bent een strijder die er niet mee zit als er 10 deuren in je gezicht worden dichtgegooid of 10x 'nee' horen op straat. Je gaat juist door, die 11de schrijven je in!

    Wil een goed doel zich kunnen inzetten waarvoor zij strijden, hebben zij structureel donateurs nodig die al deze goede plannen financieren. Om deze donateurs te werven is het noodzakelijk om marketingactiviteiten uit te zetten. Vergelijk het met een frisdrank, zonder goede marketing kent niemand het en koopt niemand het. Goede doelen hebben net als commerciële bedrijven ook een gereserveerd marketingbudget. Streetwise is een marketingbureau voor deze goede doelen, die ervoor zorgt dat zij het beste rendement halen uit hun marketingbudget. Oftewel, Streetwisers zorgen er uiteindelijk voor dat er bij de goede doelen meer structurele donateurgiften binnen komen dan de marketing uitgaven.