Word collega, solliciteer!
Word collega, solliciteer!
Word collega, solliciteer!
Word collega, solliciteer!
Word collega, solliciteer!
Word collega, solliciteer!
Word collega, solliciteer!
Bij Streetwise vinden we een goedbetaalde bijbaan belangrijk. En daarom werkt Streetwise met een vast uurloon, waarin je snel promotiestappen kan maken, en krijg je daarnaast ook nog een bonus op de prestaties die jij levert.
Ben je 16 jaar of ouder, dan ben je van harte welkom voor een bijbaan bij Streetwise! Er is echter één uitzondering. Sommige teams werken voor onze opdrachtgever Nationale Postcode Loterij. Omdat je dan voor een loterij werkt moet je minimaal 18 jaar zijn. In Rotterdam en Zwolle lopen wij voor deze opdrachtgever. Ook in Enschede, maar daar hebben we meerdere teams waardoor als je jonger bent dan 16 jaar je gewoon op deze vestiging kunt werken.
Streetwise is open van maandag tot en met zaterdag. Daarnaast staan we in de zomer ook op festivals, ook op zondag. Elke dag vinden er werkshifts plaats tussen 16.00 uur en 21.00 uur*. Je bepaalt helemaal zelf op welke dagen en welke shifts je werkt.
Streetwise werkt met een flexibel rooster. Dat betekent dat je minimaal 2 keer per week werkt. Één week van te voren geef jij aan welke 2 dagen dat gaan worden in de komende week. Zo kan je altijd rekening houden met school, vrienden, feestjes of andere verplichtingen.
* Normaalgesproken zijn onze werkdagen van 16.00 uur tot 21.00 uur. Mochten de maatregelen ivm het coronavirus hierom vragen, bijvoorbeeld door een avondklok, kunnen de shifttijden vervroegd worden. Een shift duurt altijd 5 uur.
Iedereen is welkom bij Streetwise! We vinden het belangrijk dat iedereen zich welkom en thuis voelt. Je mag jezelf zijn! Toch is de bijbaan niet zomaar een bijbaan. Je bent de hele dag aan het kletsen, dus goed Nederlands spreken is wel belangrijk.
Daarnaast moet deze bijbaan bij je persoonlijkheid passen. Je hoeft zeker geen echte ‘salestijger’ te zijn. We helpen je graag ontwikkelen. Wel moet je een flinke dosis lef hebben. Je moet niet bang zijn om uit je comfortzone te stappen, want alleen zo leer je. Je moet ook een ongekend doorzettingsvermogen hebben. Jij bent een strijder die er niet mee zit als er 10 deuren in je gezicht worden dichtgegooid of 10x 'nee' horen op straat. Je gaat juist door, die 11de schrijven je in!
Wil een goed doel zich kunnen inzetten waarvoor zij strijden, hebben zij structureel donateurs nodig die al deze goede plannen financieren. Om deze donateurs te werven is het noodzakelijk om marketingactiviteiten uit te zetten. Vergelijk het met een frisdrank, zonder goede marketing kent niemand het en koopt niemand het. Goede doelen hebben net als commerciële bedrijven ook een gereserveerd marketingbudget. Streetwise is een marketingbureau voor deze goede doelen, die ervoor zorgt dat zij het beste rendement halen uit hun marketingbudget. Oftewel, Streetwisers zorgen er uiteindelijk voor dat er bij de goede doelen meer structurele donateurgiften binnen komen dan de marketing uitgaven.